loading...
آموزش مسائل زناشویی
زهره پاک روان بازدید : 361 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (1)

با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت شما دوستان و مهمانان عزیز من زهره پاک روان دانشجوی رشته علوم روانشناسی و محقق روابط زناشویی هستم.درضمن شما دوستان محترم میتونید سوالات خود را در زمین روابط زناشویی مطرح تا در اسرع وقت به سوالتون پاسخ بدم.از حضورتون ممنونم

وبسایت قدیم  www.seeu.R98.ir ما فعلا به دلایلی با مشکل برخورده است که در تلاش راه اندازی مجدد آن هستیم.از حضورتون ممنونم                                                                                    

این وبسایت هر روزه آپدیت و مطالب روز مسائل زناشویی پیگیری و ثبت میکنه .برای بازدید بهتر از مطالب از آرشیو موضاعات سمت راست بهرمند شوید.برای خبردار شدن از آپدیت وبسایت در قسمت خبرنامه ثبت نام فرماییپد.

""

زهره پاک روان بازدید : 640 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (2)

چند نکته مهم در مورد ماساژ جنسی


اغلب مردان و زنان از این نکته شکایت دارند که از لحاظ جنسی به رضایت کامل نمی رسند بدون آن که از خودشان بپرسندآن ها از یک رابطه جنسی چه می خواهند و چرا به ارتباط جنسی نیاز دارند.در اولین قدم شما باید بدن خود را بخوبی بشناسید.بدن خود را لمس کرده و آن را نوازش کنید تا بفهمید که چه می خواهید. بیاد داشته باشید که عشق و علاقه فقط در لمس مکانیکی بدن خلاصه نمی شود.

زهره پاک روان بازدید : 373 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

زنان و احساس درد در رابطه جنسی

تحریک نشدن جنسی به اندازه کافی در زمان قبل از دخول یکی از دلایل کاملاً شایع برای احساس درد در میان زنان می باشد. زمانی که بدن زن از نظر جنسی آماده گردیده باشد دیواره های واژن از جهات مختلف کش می آیند و بزرگتر می گردند.در این زمان در واژن مواد لازمه ترشح می گردد و دیواره واژن را کاملاً مرطوب و لیز و ضد عفونی می نماید. در نتیجه کاملا مشخص است که واژن برای نفوذ بدون برنامه ریزی و غیر منتظره طراحی نشده است.

برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 264 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

درمان اختلال نعوظ+عکس دستگاه های کاربردی آلت

برای درمان اختلال نعوظ راههای زیادی وجود دارند که جهت راهنمائی شما عزیزان در زیر فهرست وار ذکر می شوند. در ضمن هیچیک از داروههای گیاهی و مکملها که در بازار وجود دارند و یا از طریق شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند، مورد تائید مجامع علمی معتبر نیستند.

ما هیچ داروئی نداریم که تمام انواع اختلالات جنسی را در تمامی بیماران صد در صد درمان کند. ما هیچ داروئی نداریم که همزمان اختلال نعوظ و انزال زودرس را درمان کند. برای درمان اختلال نعوظ 4 خط درمانی وجود دارد که به ترتیب طی می شوند.

گاهی پزشک بسته به شرایط بیمار تصمیم می گیرد که مثلا از خط سوم درمانی شروع کند. خطوط درمانی به قرار زیر هستند:

برای دیدن ادامه متن+عکس روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 477 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

انواع اختلالات نعوظ

اختلال نعوظ دارای علل زیادی است و بدون تشخیص علت، اقدام به درمان یا جنبه تسکینی داشته و یا بی فایده خواهد بود. برای یک نعوظ طبیعی در مرد 4 سیستم در بدن باید طبیعی بوده و هماهنگ با هم عمل کنند

سیستمهای عصبی

هورمونی

عروقی و روانی

برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 256 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

شرایط جنابت

در چه صورت شخص جنب می‌شود؟
همه مراجع : انسان به دو چیز جنب می‌شود :
1 - آمیزش
2 - بیرون آمدن منی؛ چه در خواب باشد یا بیداری، کم باشد یا زیاد، با شهوت باشد یا بی شهوت، با اختیار باشد یا بی اختیار.
تبصره. هرگاه به اندازه ختنه‌گاه یا بیشتر داخل شود؛ گرچه منی بیرون نیاید، هر دو جنب می‌شوند و باید غسل به جا آورند.

زهره پاک روان بازدید : 291 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

افزایش میل جنسی


اگر فکر می‌کنید که با گذشت زمان از میل جنسی شما کاسته شده است با ایجاد تنوع با آن مقابله کنید. در این مقاله از تعالیمی که شباهت زیادی با«یوگا» دارد با راه رسیدن به سرخوشی و مهارت تقویت رابطه خاصی که هنگام معاشقه شکل میگیرد آشنا میشوید. این برنامه را در سه نوبت زمان متوالی (مثلاً در 3 روز پشت سرهم) انجام دهید. با استفاده از این تمرینات شما احساس گرمی و نزدیکی بیشتری با همسرتان خواهید کرد و بدین ترتیب تمایلات جنسی اولیه در شما دوباره شعله‌ور خواهد شد.

برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 515 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

خودارضایی در دختران و عوارض آن

عوارض خود ارضایی در دختران: یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری- مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه آنورگاسمی یکی از مهمترین عوارض خودارضایی در دختران است تاکید کرد:« ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما درآینده رضایتمندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»

معصومه حیدری در گفت و گو با خبرنگاری گفت:«

برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 222 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

انواع ترشحات

مذی، وذی و ودی را توضیح دهید؟
همه مراجع : « مذی» به آبی گویند که گاهی بعد از ملاعبه و شوخی کردن با همسر بیرون می‌آید .
«وذی» آبی است که گاهی بعد از منی بیرون می‌آید .
« ودی » به آبی گویند که گاه بعد از پول بیرون می‌آید و کمی سفید و چسبنده است.
تمامی این آب‌ها در صورتی که مجرا، آلوده به بول و منی نباشد، پاک است.

زهره پاک روان بازدید : 840 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

3 سوال جالب درباره گروه خون

١- آيا می‌دانيد چند درصد مردم دنيا، گروه خونى مشابه شما دارند؟ جدول زير، پراکندگى گروه‌هاى خونى در بين انسان‌ها را نشان می‌دهد: گروه خون درصد کسانی که اين گروه خون را دارند O+ ٤٠٪ O- ٧٪ A+ ٣٤٪ A- ٦٪ B+ ٨٪ B- ١٪ AB+ ٣٪ AB- ١٪ ٢- حال که پاسخ اين سوال را دانستيد آيا می‌‌دانيد که گروه خون شما نشانگر شخصيت شماست؟ برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 253 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

تجربه اولين آميزش

 

رومانتيک،هيجان انگيز،شهوانی،پر شور،نااميد کننده،ناراحت کننده،خجالت انگيز،يا هر احساس ديگر يا ترکيبی از این احساس ها 
شايد بهتر باشد اگر شما تا فرداي شب عروسی صبر کنيد.در این صورت شما استراحت کرده و آماده هستيد تا با آرامش بدن همسر خود را بررّسی کنيد.براي اینکه درد و ناراحتي اولين آميزش را کاهش دهيد و آن را لذت بخش تر کنيد، هر دوي شما زمانی را براي کشف کردن بدن ،و تحريک کردن هم قبل از دخول نياز داريد. به این ترتيب در باره اندام هاي جنسي هم بيشتر آگاه مي شويد و مي فهميد که چه کار هايی براي زوجه شما لذت بخش تر خواهد بود.

تجربه اولين آميزش دخول شما مي تواند احساسهاي متفاوتی داشته باشد:برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید


زهره پاک روان بازدید : 117 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

انزال زودرس

 

 

انزال زودرس یکی از مسایلی است که هم برای مرد و هم برای زن می‌تواند مشکل سازبوده وآنها رااز رسیدن به احساس لذت جنسی محروم سازد. چه بسیارند مردانی که به دلیل انزال زودرس همواره در برابر شریک جنسی خود احساس شرم می‌کنند و به همین دلیل ارتباط جنسی آنها به جای لذت بخش بودن، ناراحت کننده‌است.برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 145 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

خانم های محترم  توجه داشته باشند چنانچه یکی از نشانه های زیر در شما به وجود آمد و تا مدتی هم پریود نشدید، احتمال اینکه شما باردار شده باشید، وجود دارد.

برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 40111 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
زهره پاک روان بازدید : 3903 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

آلت تناسلی مردانه

 

 

 

آلت تناسلی مردانه (اندامی است بدون استخوان و غضروفی که بافت نعوظی آن از سه سیلندر دو عدد Corpus carernosum و یک عدد Corpus Spongiosum به طولی حدود ۲۰ سانتیمتر و قطر حدود ۵/۲ سانتیمتر تشکیل شده‌است و در زیر آلت تناسلی مردانه خایه ( بیضه یا تخم) قرار دارد.

برای دیدن ادامه متن+عکس روی ادامه مطلب کلیک کنید


                                                                           

زهره پاک روان بازدید : 123 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

فرایند زایمان معمولاً به سه مرحله تقسیم می شود:

مرحله ی اوّل: از زمان شروع دردهای زایمانی تا بازشدن کامل دهانه ی رحم می باشد.

مرحله ی دوم: لز باز شدن کامل دهانه ی رحم تا خروج نوزاد می باشد.

مرحله ی سوم : از خروج نوزاد تا خروج جفت می باشد.

مرحله اول نیز سه قسمت دارد: دردهای ابتدایی، دردهای فعال، مرحله انتقالی. تمامی مرحله ی اوّل ممکن است 14 – 12 ساعت برای شکم اوّلها و 6 – 5 ساعت برای مادرانی که قبلاً هم زایمان کرده اند طول بکشد. نیروی انقباضات رحمی، دهانه ی رحم را باز می کند ومیزان این باز شدن معمولاً با سانتیمتر بیان میشود که باز شده کامل دهانه ی رحم 10 سانتی متر می باشد.

زهره پاک روان بازدید : 5919 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

                                              

                واريکوسل (واریس ناحیه تناسلی در مردان)

واریکوسل ( Varicocele )‏ واریکوسل اتساع و پیچ خوردگی غیر طبیعی شبکه وریدی(سیاهرگی) بالای بیضه هاست. شیوع آن زیر 10سال نادر است ولی در بالغین جوان 15% و در مردان نابارور 20 تا 40% می‌باشد.در کسانی که با ناباروری ثانویه مراجعه می‌نمایند یعنی قبلا بچه دار شده اند شیوع آن به 70% میرسد. 90% موارد طرف چپ ودر 10% موارد دو طرفه است علت این پدیده طولانی تر بودن ورید تخلیه کننده خون بیضه چپ به ورید کلیوی و همچنین زاویه عمودی تر آن نسبت به سمت راست می باشد.

برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 269 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

بزرگتر و سفت تر کردن آلت تناسلی مردان

 

                   

برای دستیابی به یک نعوظ خوب، جریان خون آلت شما باید مناسب باشد. با برقراری یک جریان خون مناسب، شما می‌توانید نعوظ خوبی داشته باشید. با انجام ورزش منظم، شما می‌توانید جریان خون را بطور چشمگیری بهبود ببخشید. در نتیجه بهنگام آمیزش آلت شما سفت‌تر خواهد شد.

برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 191 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

5 راه برای تقویت قوای جنسی+عکس

 

مصرف داروهای تجویزی تنها راه حل مشکلات اختلالات نعوظ ( ED ) نیست.

قرص‌های خود را دور بریزید و پول‌های خود را که به سختی بدست آورده‌اید پس‌انداز کنید. بهترین راه حل برای بهبود عملکرد جنسی شما به طور کاملاً طبیعی ورزش است. خانم‌ها اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید می‌توانید همسر خود را در این گذر برای کاهش خطرات ابتلا به اختلالات نعوظ همراهی کنید. این مقاله به سلامتی شما ارتباط دارد و برای اینکه بتوانید بدون دارو به لذت جنسی بیشتر برسید. به موارد ذیل توجه کنید.

زهره پاک روان بازدید : 98 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

علل کاهش توانایی جنسی در مردان

 

\"\"


عمده علل کاهش توانایی جنسی در مردان : افزایش سن، سیگار کشیدن، مصرف داروهای مهار کننده فشار خون و نارسایی کلیه، بیماریهای اعصاب، مشکلات اجتماعی و ورزش نکردن از عمده علل کاهش توانایی جنسی مردان به شمار می‌رود. وی با اشاره به اینکه کاهش توانایی جنسی در مردان بنیان خانواده را تضعیف می‌کند،

برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 4444 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

روش تقویت ماهیچه های کنترل کننده انزال ( رفع مشکل زود انزالی )

 

امروزه بسیاری از مردان از موضوع انزال زودرس شکایت دارند و همواره به دنبال راه حلی برای آن می گردند. موضوع کنترل انزال از دیرباز ذهن مردان را به خود مشغول داشته و روش های همچون استفاده از حنا یا مواد مخدر از جمله‌ی این روش ها برای کنترل انزال بوده است. امروزه داروهاو قرص های متنوعی در زمینه به تأخیر انداختن انزال به بازار آمده است که جدا از بحث کارایی،دارای عوارض جانبی نیز هستند.استفاده از بی‌حس کننده‌ی لیدوکائین و قرص های مختلف در این زمینه بسیار رایج گردیده است . در اینجا قصد داریم تمرینها و فنونی را معرفی کنیم که از طریق تقویت ماهیچه های کنترل کننده انزال ،به تاخیر انزال به در مردان کمک کند. بنابراین مواد مخدر،بی حس کننده،قرص وسایرچیزهایی که برای کنترل انزال بکار گرفته اید راکنار بگذاریدوتمرین های زیر را با دقت بخوانید وانجام دهید، این تمرین ها نیاز به هیچ دارویی ندارند فقط باید آنها را یاد گرفته وانجام دهید .

برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 190 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

گیاهان موثر در تقویت قوای جنسی+عکس

 

\"\"

یوهیمبین (Yohimbine )

 

\"\"

 

یوهیمبین آلکالوئیدی گیاهی است که به طور طبیعی از پوست درخت یوهیمبی پائوسینیستالیا (Pausinystalia) استخراج می‌شود. ترکیب‌های فعال موجود در پوست این درخت با تسهیل و افزایش خونرسانی به بافت آلت تناسلی مردانه و ممانعت از کاهش جریان خون در این بافت، بهبود و تشدید حالت نعوظ و دوام آن را سبب می‌شود؛ علاوه بر این، ترکیب‌های موجود در یوهیمبین موجب افزایش تولید طبیعی تستوسترون در بدن می‌شود که بر توانایی جسمی وجنسی تاثیری بسزا دارند.

برای دیدن ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

زهره پاک روان بازدید : 93 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

دانستینها  انواع مکروها و اطلاعات عمومی

آیا برای چند مرتبه آمیزش، یک غسل کافی است ؟

همه مراجع: آری یک غسل کافی است.


آیا شخص محتلم، قبل از غسل می‌تواند با همسرش نزدیکی کند ؟

همه مراجع : آری می‌تواند؛ ولی کراهت دارد.

برای دیدن ادامه متن ها روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 123 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

نسبت شهوت جنسی در زنان و مردان


نسبت شهوت جنسی در زنان ۶ برابر شهوت در مردان است.تنها عاملی که باعث عدم بروز این شهوت در زنان و دختران می شود وجود حیا و شرم بیهوده و نابجا به هنگام نزدیکی با همسران خود است.زنان دیرتر از مردان تحریک جنسی شده و دیرتر هم به اوج لذت جنسی(ارگاسم) می رسند.زنان توانایی ومیل چندین و چند بار رسیدن به مرحله ارگاسم را دارند.فاصله دو ارگاسم در مردان حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است. این فاصله در زنان حتی به کمتر از ۲ دقیقه هم می رسد.

زهره پاک روان بازدید : 247 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

اندازه آلت تناسلی انسان


اندازه آلت انسان با اندازه‌گیری قطر و طول آن مشخص می‌شود. برای اندازه‌گیری دقیق بایستی این کار را چندین بار در جاهای مختلف تکرار کرد چرا که عوامل محیطی مثل میزان برانگیختگی جنسی، ساعت روز، دما، توالی فعالیت‌های جنسی و غیردقیق بودن روش‌های اندازه‌گیری بر آن تأثیر می‌گذارند.

برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 1474 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

شکل کالبد(فرم) بدن زن+عکس

 

شکل کالبد و بدن انسان ماده، نحوه شکل استخوان‌بندی، ساختار ماهیچه‌ها و توزیع چربی‌ها در بدن این جنس از انسان می‌باشد. شکل کامل و ایده‌آل جثه زن با توجه به در نظر گرفتن دلایل پزشکی و جذابیت جنسی در فرهنگ‌ها و ملل گوناگون متفاوت است و از تنوع مختلفی برخوردار است. به صورت طبیعی و از لحاظ فیزیکی، جنس ماده انسان دارای گستره بزرگی می‌باشد.

کالبد و بدن زن دارای اشکال و حالت‌های گوناگون است. دور کمر زن باریک‌تر از ناحیه پستان و باسن است. زنان دارای چهار نوع کالبد هستند که عبارتند از ساعت شنی، گلابی، سیب و موز.

برای دیدن تصاویر و متن به ادامه مطلب مراجعه کنید

زهره پاک روان بازدید : 171 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

در شب عروسی (زفاف) آداب اخلاقی و دستورهایی سازنده از امامان رسیده که رعایت آنها مایۀ خوشبختی است و مطمئن باشید ازدواجی موفق خواهد بود که از آغاز با رضای خداوند و آداب و رهنمودهایی که بیان خواهد شد، همراه باشد.

زهره پاک روان بازدید : 133 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

              کاندوم چیست؟

کاندوم به عنوان یک وسیله پیشگیری از بارداری راه عبور عفونت ها را در زمان نزدیکی جنسی مسدود می کند همچنین جزء یکی از روشهای جلوگیری از بارداری است که مانع از رسیدن اسپرم ها به رحم می شود.

زهره پاک روان بازدید : 267 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

 

روشهای تشخیص وجود پرده ی بکارت

https://rozup.ir/up/seeu/SeeU/mataleb/abigol.gif

معنای حقیقی از بین رفتن پرده بکارت، از بین رفتن و پاره شدن آن صرفاً به دلیل مقاربت و نزدیکی است، چرا که دلایل دیگری در از بین رفتن پرده ی بکارت دخیل هستند که در این مقاله به شرح آن می پردازیم:

تشخیص پارگی:برای دیدن ادامه متن روی ادامه مطلب کلیک کنید

زهره پاک روان بازدید : 313 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

برای اینکه ببینید ناتوانی جنسیتان مربوط به عوامل جسمی است یا روانی می توانید از این آزمایش ساده استفاده کنید. مرد ها شب هنگام و در موقع خواب بارها دچار تحریکات جنسی می شوند. اگر شما نیز این تحریکات را داشته باشید و آلت تناسلیتان چند بار در موقع خواب فعال شود، معلوم است که حالت نرمال داشته و کلیه عصب ها، ماهیچه ها و رگ هایی که در این زمینه کاربرد دارند درست کار می کنند. و این نشان میدهد که دلیل این ناتوانی جنسی جای دیگر است نه اشکالات جسمی.

بقیه در ادامه مطلب...

زهره پاک روان بازدید : 118 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

""

دستگاه تناسلی مردان+عکس+جدول و نمودار

موجودات زنده همگی قابلیت تولید مثل دارند و همین موضوع عامل بقای نسل آنهاست. دستگاه تناسلی به همین منظور در بدن موجودات زنده تعبیه شده است. دستگاه تناسلی تنها دستگاهی از بدن است که برای زندگی خود فرد حیاتی نیست امّا وجود دستگاه تناسلی برای بقای نسل لازم است.در فرآیند تولید مثل انسان دو سلول جنسی یا گامت نقش دارند: گامت مردانه که اسپرم نامیده می‌شود و گامت زنانه که تخمک نام دارد.

""

زهره پاک روان بازدید : 199 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

دستگاه تناسلی زنان دستگاه تناسلی زنان موجودات زنده همگی قابلیت تولید مثل دارند و همین موضوع عامل بقای نسل آنهاست. دستگاه تناسلی به همین منظور در بدن موجودات زنده تعبیه شده است. دستگاه تناسلی تنها دستگاهی از بدن است که برای زندگی خود فرد حیاتی نیست امّا برای بقای نسل لازم است. اسپرم توسط دستگاه [...]

دستگاه تناسلی زنان

موجودات زنده همگی قابلیت تولید مثل دارند و همین موضوع عامل بقای نسل آنهاست. دستگاه تناسلی به همین منظور در بدن موجودات زنده تعبیه شده است. دستگاه تناسلی تنها دستگاهی از بدن است که برای زندگی خود فرد حیاتی نیست امّا برای بقای نسل لازم است.

برای دیدن ادامه مطلب ....

 

درباره ما
با سلام خدمت دوستان و مهمانان محترم.اینجانب زهره پاک روان دانشجوی رشته علوم روانشناسی و محقق روابط زناشویی هستم.درضمن شما دوستان محترم میتونید سوالات خود را در زمین روابط زناشویی مطرح تا در اسرع وقت به سوالتون پاسخ بدم.از حضورتون ممنونم سایت قبلی ما seeU.R98.ir به دلایلی که خودمونم نمیدونیم چرا مسدود شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد مطالب وبسایت
    نظر شما در مورد قالب وبسایت ما چیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 172
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 767
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 3,284
  • بازدید ماه : 9,695
  • بازدید سال : 83,407
  • بازدید کلی : 199,056
  • کدهای اختصاصی